Samsung UE46F6640SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6640SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marijke1990 18-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Een mooi model televisie, prima geluid en beeld kwaliteit. De televisie is van alle gemakken voorzien.

bartw1989 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Vormgeving, mooi vormgegeven tv, vooral de dunne lijst maakt de tv erg strak.

Beeldkwaliteit, "standaard" beeldinstelling lijkt soms wat te overbelicht maar is gemakkelijk op te lossen door hem om "film" te zetten. Voor de rest is de beeld kwaliteit heel mooi. Met 3D functie weinig ervaring.

Geluidskwaliteit lijkt ook goed, maar niet veel ervaring mee i.v.m. 5.1 set.

Smart hub, ziet er mooi uit. En lijkt wel handig, maar verder weinig ervaring mee want gebruik gewoon pc via de tv.

Duurzaamheid e.d. kan ik weinig over zeggen, tv is pas 2 weken in bezig. Lijkt wel degelijk gebouwd.

MC013 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

EEN super gave TV, heeft alle mogelijkheden. Als je een tv zoekt, ZEKER deze nemen. Ben er echt zeer te vreden over. Een topper!

Köb 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Het is al onze tweede Samsung en ik raad iedereen een Samsung aan. Super kwaliteit en niet te duur. De eerste staat nu op de slaapkamer.

mozeskriebel 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Intuïtieve bediening, zeer gedetailleerd contrastrijk beeld, ideaal voor sport, bijna te zuiver voor films.
Makkelijk is de mogelijkheid een HD ontvanger (bv Humax van Ziggo) te koppelen aan de tv. Samsung levert een kabeltje met een klein blokje (infra rood) mee dat je voor de HDontvanger legt. Hierdoor is het mogelijk de HD-ontvanger te bedienen met de afstandbediening van de Samsung. De HD-ontvanger hoeft niet meer in het zicht te staan.
Het installeren van de televisie is een fluitje van een cent, heel gebruiksvriendelijk, Samsung heeft dit goed onder de knie.

mozeskriebel 16-02-2014

Correctie: De tv is een maatje kleiner: UE40F6640

Martijnnn1971 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Het beeld is zonder meer heel erg goed, en ook het geluid is echt van een onverwachte goede kwaliteit, een groot verschil mt onze vorige TV. Het internetgebruik is wat minder eenvoudig (zonder toetsenbord een nogal tijdrovende zaak). Overall: prachtige TV.

SchrierB 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Sinds een week trotse eigenaar van deze prachtige, multifunctionele televisie. Helemaal tevreden! Nog wel druk aan het onderzoeken, omdat er zo verschrikkelijk veel mogelijkheden opzitten.
Minpunt: opstartproblemen met Ziggo interactieve CI+kaart

JY Devloo 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Heel moderne televisie met veel gebruiksgemak.
Heel makkelijk te installeren.
De smarthubfunctie is enorm handig.

I Ankarali 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Geluid van deze Smart TV is verbluffend, je kan bijna zeggen dat er geen extra geluidsysteem nodig is. Het beeld is haarscherp, kleurrijk, kristalhelder en de beelden zijn zeer vloeiend. Wat betreft de mogelijkheden is er veel te ontdekken dankzij de veelzijdige en handige applicaties zoals YouTube, Facebook, nieuws en weer.

De Smart TV is gebruiksvriendelijk dankzij bluetooth verbinding met een smartphone, zo kan je bijvoorbeeld gemakkelijk vanaf je smartphone via YouTube een filmpje of muziek laten afspelen op de TV!

De Smart TV kan eventueel opgehangen worden aan de muur dankzij de smalle vorm voor een echte kunstwerk. Met zijn moderne en strakke vormgeving is deze TV het kopen zeker waard!

Ferdinand144 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Mooi Beeld samen met sonos een mooi geluid. Mooie televisie. We zijn er erg tevreden mee.
de 2 afstandsbedieningen werken heel prettig

peter duckers 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

tot nu toe geweldig toestel met veel mogelijkheden
mooie vormgeving. mooie kleuren zeer prachtig geluid

miranda67 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Ik heb de Samsung nu anderhalve week en tot nu toe erg tevreden. Het geluid kan iets beter, maar perfect beeld, veel mogelijkheden in de zin van SMART-tv gebruik, prima 3D effect, mooie uitvoering. over de levensduur kan ik hopenlijk voorlopig nog niets zeggen...

brahim1991 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Super beeldkwaliteit en het geluid is ook 100%, had ik ook niet anders verwacht van Samsung. Kids vinden 3D beeld ook helemaal gaaf

Roderick Alexander 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

De Samsung Smart TV is fantastisch object om naar te kijken en te luisteren. Door de plaatsing op de muur is het een waar kunstwerk. Chapeau voor dit fraai gemaakte toestel!

Bianca Schoemaker 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Super TV, mijn kinderen kunnen er heel veel mee, vooral YOUtube! Een mooi beeld en het gebruiksgemak om zowel TV als radio en internet te gebruiken!

Desley B 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Top tv, mooi beeld, leuke interface met veel opties en heel veel mogelijkheden dankzij de smart opties.

EMMZ 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Vergeleken met mijn oude TV (B&O Beovision1) is dit toch 100x beter mooi groot beeld en geweldige kleuren.

Alwyn.debruijn 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Prachtige tv, super 600 hertz beeld zo heerlijk rustig. Vormgeving wat je gewend bent met een Samsung, goed strak en heerlijk en simpel om te gebruiken

Bolknak 10-02-2014

Beoordeling Samsung UE46F6640,
Twee weken geleden gekocht, en zeer tevreden mee. Heel mooi design en een prachtig beeld, je ziet echt de kleine details en super scherp beeld zonder een rand. Ook het smart gedeelte is heel uitgebreid met veel applicaties en alles aangesloten op internet door middel van interne Wifi. Ook de nieuwe kleinere afstandsbediening is heel logisch ingedeeld en heel duidelijk. Heb nu de bioscoop in huis. Al met al een zeer gebruiksvriendelijk toestel. Ook de rand apparatuur is eenvoudig aan te sluiten op een HDMI ingang, en met mijn HD recorder geeft dit een fantastisch beeld. Al die extra opties zitten er maar mooi in. Al met al een genot om naar te nieuwe Samsung Smart Tv te kijken.

E.G. Klos 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Deze televisie heeft een helder en scherp beeld en meer mogelijkheden dan ik in de afgelopen 2 weken heb kunnen uitproberen.
De sportmodus bij voetbalwedstrijden is een uitkomst! Ik wilde een TV waarbij ik een goed zicht/beeld had op een afstand van 4 meter, met een aantal SMART opties. Dat is perfect gelukt en ik ben erg blij met mijn aankoop. Mijn vorige TV was ook een Samsung en ik heb bewust weer voor dit merk gekozen; wat een goede beslissing is geweest.

renzo18 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

DE SAMSUNG TV IS EEN GEWELDIGE INVESTERING IN ONS HUIS. HET BEELD IS SUPER EN DE TV HEEFT EEN MOOIE DESIGN UITSTRALING. DE MOGELIJKHEDEN ZIJN ZEER RUIM. JE ZOU ER DE HELE DAG VOOR WILLEN ZITTEN..

b.c 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Gebruiksvriendelijk en heel gemakkelijk gebruiksklaar te maken.
Het beeld heeft hele mooie kleuren.
Zeer zeker een aanrader.

Dennis 1983 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Een geweldige verhouding tussen prijs en kwaliteit! Ik ben boven mijn budget uitgegaan, maar heb hier geen spijt van gehad. Aan de hand van de becijferde aspecten probeer ik dit toe te lichten:

Geluidskwaliteit
Deze is goed. Tegenwoordig hebben de meesten wel wat 'extra' power als externe bron, maar de TV doet wat je van hem verwacht op dit vlak. Niet spectaculair, maar helder en duidelijk geluid.

Beeldkwaliteit
Dit is de uitblinker van deze TV. Met het haarscherpe contrast en de vloeiende bewegingen door de 600Hz is dit de topper in zijn klasse! Geloof me, ik heb menig TV vergeleken, maar met de combinatie beeldkwaliteit en prijs is de F6640 mijn favoriet op dit punt.

Mogelijkheden
De Smart-Hub alleen al biedt tal van mogelijkheden die makkelijk te bedienen cq. benaderen zijn. Daarnaast bevat de TV de mogelijkheden van 2D naar 3D converter, 3D TV en tal van opties om het beeld, geluid en andere opties naar eigen wens in te stellen.

Gebruiksgemak
Een korte handleiding verzorgd tot in detail wat de mogelijkheden zijn, maar zelfs zonder deze handleiding spreken de intuitieve opties en menu's voor zich. De extra SMART afstandsbediening voegt in mijn ogen een grote meerwaarde toe door het touchpad.

Vormgeving
De vormgeving van het beeld is grandioos. De extreem dunne rand doet denken aan een schilderij. Mijn 7 is dan ook meer gericht op de poot van dit model. Dit blijft natuurlijk een punt van smaak, maar het had iets strakker gemogen, meer passend bij de vormgeving van het beeld. Al met al stevig en duurzaam materiaal.

Duurzaamheid
Aangezien ik het toestel pas enkele dagen (2!) in bezit heb, kan ik niet heel erg objectief zijn over dit punt. Wel is het zeer degelijk materiaal en voelt het ook niet 'cheap' aan. Mijn gevoel zegt in ieder geval, met alle bovengenoemde aspecten, dat dit een zeer goed, duurzame aankoop is geweest!

beumert 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

2 feb gekocht bij Mediamarkt's BTW-vrije dagen voor 825 euro. Was iets mis mee (foutje MM), dus op 3-2 zonder problemen een nieuwe gekregen. Sindsdien is TV kijken een compleet nieuwe ervaring: installatie en bediening zo simpel, het beeld zo strak en de kleuren zo mooi, de rand zo smal en zelfs het geluid valt niet tegen. En dat alles voor dat bedrag.

MdVR 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6640SS

Super strak design, onbegrensde mogelijkheden met smarthub en andere androidapparaten in huis. Zelf heb ik een NAS-server eraan gekoppeld, werkt perfect!